.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران:
تجربه موفق کاله در استان باید تکثیر شود

شمال نیوز: دکتر محمد محمد پور عمران در بازدیدی که دکتر فلاح استاندار مازندران به همراه معاونین عمرانی و برنامه ریزی و اشتغال و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران از شرکت تولید فرآورده های لبنی کاله آمل بعمل آوردند در حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: تجربه موفق کاله که به عنوان یک کارآفرین ملی و نمونه می باشد باید در استان تکثیر و گسترش یابد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه یک رابط ویژه صنعتی برای برخی از واحدهای بزرگ از جمله کالا از سوی سازمان متبوعش در نظر گرفته شده است گفت: در جلسه و بازدید از کاله دکتر فلاح در راستای حمایت و پشتیبانی از این واحد نمونه کشوری دستور راه اندازی کمیته ویژه توسعه شرکت کاله را صادر نمود.

دکتر محمد پور با اشاره به تفاهم نامه چهارگانه با مدیریت کاله اظهار داشت: اولین توافق در خصوص تلاش حداکثری برای صادرات تولیدات شرکت کاله است که در راستای تحقق چشم انداز صادرات بالای یک میلیارد دلاری استان می باشد.

وی با اشاره به دومین توافق صورت گرفته گفت: حرکت به سمت توسعه و تکمیل زنجیره تولید مجموعه کاله تا جایی که منطق اقتصادی ایجاب می کند در داخل استان پرورش می یابد.

محمد پور افزود: کاله به غیر از طرح های توسعه موجود در راستای حرکت به سمت تکمیل زنجیره تولید و حرکت در بالا دست برنامه های توسعه ای در حوزه دامداری و نهاده های دامی را نیز ارایه دهد .

وی تصریح کرد: کالا برای توسعه خود بصورت متراکم باید مثل یک دانشگاه صنعتی در عمل باشد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران همچنین افزود: استان هم در راستای فرآیند توسعه ای کاله و اختصاص تسهیلات ارزی از منابع توسعه ملی و سایر صندوق ها و تسهیلات ریالی از بانک کشاورزی با نرخ مناسب و نیز سایر بانکها تلاشهای لازم را بعمل خواهد آورد.

وی تصریح کرد: در خصوص حل مشکل واحدهای بزرگ صنعتی استان برنامه ریزی و جلسات مختلفی با مدیران عامل کشوری بانکی در دست اقدام و اجرا است.

محمد پور افزود: با توجه به اینکه کاله در کلاس جهانی پا به پای رقبای نامدار خود رقابت می کند در حوزه تصمیم گیری مسئولین نیز باید حمایتها و پشتیبانی لازم از این واحد صورت گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.